"Життя вчителя - це постійний пошук. Хто опановує нове, плекаючи старе, той може бути вчителем"
Розвиток творчої особистості, формування життєвих і соціальних компетенцій передбачає здійснення вчителем оптимального вибору форм та методів навчання, що мають відносну самостійність і впливають на стосунки, що виникають у процесі навчання між учителем та учнями і між самими учнями. Добираючи методи навчання, які б забезпечували реалізацію цілей географічної освіти, віддаю перевагу методам самостійного здобуття знань, методам, що спрямовані на реалізацію принципу активності навчання.
Працюючи вчителем географії, першочерговим завданням вбачаю формування в учнів ключових компетентностей, необхідних для творчої реалізації особистості, формування в учнів екологічної культури, вироблення екологічного стилю мислення і поведінки та виховання громадянина демократичного суспільства.